سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا سوگند، آن که دنیا را دوست دارد و باجز ما دوستی می کند، خدا را دوست ندارد . هرکه حقّ ما رابشناسد و ما را دوست بدارد، در حقیقت، خداوند ـ تبارک وتعالی ـ را دوست داشته است . [.امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :0
کل بازدید :19021
تعداد کل یاداشته ها : 45
103/2/16
1:57 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد[22]
همیشه عاشق باشید اما عشقتون پاک باشه

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

شبی با بید می رقصم، شبی با باد می جنگم
که چون شب‌بو به وقت صبح، من بسیار دلتنگم

مرا چون آینه هر کس به کیش خود پندارد
و الّا من چو می با مست و هشیار یکرنگم

شبی در گوشه ی محراب قدری ربّنا خواندم
همان یک بار تار موی یار افتاد در چنگم

اگر دنیا مرا چندی برقصاند ملالی نیست
که من گریانده‌ام یک عمر دنیا را به آهنگم

به خاطر بسپریدم دشمنان! چون نام من عشق است
فراموشم کنید ای دوستان! من مای? ننگم

“مرا چشمان دل سنگی به خاک تیره بنشانید”
همین یک جمله را با سرمه بنویسید بر سنگم


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان
+ سلام به شما امیدوارم همتون خوب .خوب باشید دوستان من یا علی
+ سلام بچه ها امیدوارم حال همتون خوب باشه
+ سلام بچه ها امیدوارم حال همتون خوب باشه
+ سلام بر شما دوستان گلم امیدوارم همتون خوب باشید ... بیاید با هم باشیم اخه من دل شکستم ....